PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




ouh please Allah..do help meeee
Thursday, October 6, 2011

salam alaik..

sepanjang harini ayat tulah yang asyik keluaq dari mulut aku,xpon lalu lam hati,xpon touch n go kenkadang smart tag ja lam otak aku..so betoi la apa orang dok kata..i mean orang yang selalu ingatkan aku..


"...JANGAN MASA SUSAH JA CAKAP CAMTU..TAPI MASA SENANG BAHKAN SETIAP MASA KENA CAKAP CAMTU.."

***sejak banyak kena cakap english and arabic nih,bahasa malaysia aku pon automatik jadi klasik semacam sbb kena banyak translate kitab arab..maka wujudlah perkataan-perkataan sepert BAHKAN,YAKNI dan sebagainya dari mulut aku..

dalam 2 3 hari ni,aku macam jiwa kacau ja..entah apa xkena..[tapi aku rasa aku taw kenapa]..sembang kata tamau perabeh duet tapi keja makan ja..sembang kata nak study tapi keja online ja..sembang kata xmau ulang kesalahan yang sama,tapi asyik jadi ja..sembang kata xmau suka,tapi keja belek fb dia juta kali kott..

APA NI AMALINAAAAAAAA???

harini satu-satunya hari aku free dalam minggu ni lepas bersengkang-mata buat keja aku and berdesup submit dengan harapan tadak corrections sebab aku xlarat nak buat keja 2 kali..dahla kena present..dahla exam xlama ja lagi..dah la xbeli lagi tiket nak balik kedah..[perlu ka aku sebutt??abaikan]

okay,back to the topic..yang dah berlalu,terbuang,terjadi biaq ja..yang pasti jgn ulang..dan tolonggg laaa..


USAHA JADIKAN HARI NI LEBIH BAIK DARI SEMALAM..

so jangan terlalu ikutkan perasaan hang sangat okay..aku doa mintak sangat-sangat..aku xnafi aku cuma hamba yang lemah dan normal untuk manusia sebab iman bertambah dan berkurang..baru aku taw betapa susahnya nak istiqamah sebenaqnya..tapi cena pon kena paksa,walaupun buat-buat..yaaa, ALLAH tau..tapi percayalah,ada keberkatan kat situ,dan mungkin sbb dah biasa paksa diri lama-lama terbiasa buat..aminnnn~


p/s : depa kata aku makin tembam??fine.sbb aku keja makan ja..
aku xsuka laki despo mcm SOMEONE tu..
aku cuma suka *a*a tu ja..xpaham napa..
till then.nanite.

Labels:

| Written @ 11:19 PM | back to top
0 Comments ? leave me one?

0 Comments:

Post a Comment