PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




awat makan seket sangat..diet ka???
Wednesday, July 6, 2011

salam alaik..

kita ulang tajuk tu balik..[sila baca dengan intonasi suara dan loghat kedah yg betoi okay]..

"awat makan seket sangat..diet kaa??"

percayalah..minggu ni saja dah berapa kali aku dengaq orang tanya camtuh..tambah-tambah bila pi kenduri..sepanjang minggu lepas,kenduri tahlil 4,kenduri kawen xcampoq kenduri kesyukuran blablabla..berapa banyak kalori aku sumbat.pastu dengan bangga xmo exercise seraya menambah lemak yg mula mngumpulkan diri mereka di bawah adipose tisu aku.walaupun lemak banyak berjasa waktu aku dok tempat ekon..tapi pleaseeeeeeee...behave wahai lemak.

stop it.ini bukan presentation BIOLOGI..

okay..kenapala orang-orang suka bertanya soklan camtu..i mean cara mereka bertanya..kenapa bila makan seket,orang kait dengan DIET.tambah-tambah kalau yang ditanya tu,muda belia remaja dan paling penting POMPUAN..mesti kena punyalaaa..mari kita lihat beberapa situasi yang mungkin terjadi,antaranya :

#1
mokcik : awat makan seket sangat..diet ka??? 
selena gomez : dakk aih makcik..dah kenyang dah..[sambil bermonolog dalam hati.."GEMOK SANGAT KA AKU NIH..mokcik nie perli ka apa.."] 
mokcik :ouh..okey then..

**** mokcik ni educated,sebab tulah dia boleh makan kenduri ngan selena gomez..****

#2
mokcik : awat makan seket sangat..diet ka???  
rozita che wan : dakk aih makcik..dah kenyang dah.. 
mokcik : alaaaa,awainya kenyang..awat,xmakan masakan kampung ka? 
rozita che wan : eh,,apa pulak xmakan..makan ja mokcik..[sambil mula senduk nasi lagi + tambah lauk banyak-banyak dlm pinggan]


****kita kena husnuzon[yakni bersangka baik]so mebi rozita che wan to try nak jaga hati mokcik tu..so dia tambah la lagi***


#3 
mokcik : awat makan seket sangat..diet ka??? 
amalina : sengih-sengih sebab terkezut org tetiba tegoq + clueless + malu,cover sebab nak tersedak pon ada 
mokcik : laaaa,tambah la lagi..tambah-tambahh 
amalina : orite ja mokcik..[makasehh sebab mokcik tu tlg sendukkan nasi + epi sebab mokcik tu memahami bahawa aku nak tmbah nasik lagi..]

**** no komenn..sebab aku memang dilahirkan begitu****

okay.mebi benda ni bukan satu isu pon..tapi manusia mana sama..lain orang,lain perangai,persepsi,dan cara mereka menafsir ayat yang keluaq dari mulut anda..jadi fikir sebelum cakap..



bila aku tetiba kalot nak jaga muka KUTAN terus bagi muka ceni..
this kucing is very xsedar diuntung..

p/s : aku over hepi sebab umi bagi beli beg dari tenet..tapi kann..tetiba aku rasa nk guna duet tu beli ubat jerawat kat pharmacy..uwaaaaaaaa..yang mana harus diutamakan..
setakat ni undian tertinggi kena bagi jerawat hilang dulu.
yang mana ntahh..haishh =.="

Labels: , , ,

| Written @ 1:30 AM | back to top
0 Comments ? leave me one?

0 Comments:

Post a Comment