PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




apabila encik tunang bercerita..[mebi lebih kepada menghasut]
Sunday, June 19, 2011

salam alaikk..

okay,aku memang jenis yg senang dihasutt..[so hasutlahh saya ke arah kebaikan..okay].hee.dah 2 3 hari tengok kt iklan tv..nampak cam sedap gila..n tetiba smlm encik tunang kol kata dia ada kt mall.n dok sedaya upaya memancing kami 2 org[aku n ekah] untuk p sana..n ofkoss la permintaan sebegitu rupa akn direject serta merta.

tapi bila encik tunang dah bertukar rupo[ala2 mcm doktot jakyll n mr.hyde],ke-seth-tanan dia pon makin bertanduk-tanduk..sambil dok cita pasaii ni.

 #1 tergoda??aku xponn..uwaaa.nak mekcikennnnnn..



#2 siyess kot belah mana ponn kena perabehh sebab dah beli..tu size medium..tapi aku xlarat nak mkn..kalo yg beso tu cenala agaknya..| #3 selepas berdesup suruh ekah belikan..pastu berdesup makan..pastu berdesup ke toilet..mmng thrill betoi lah.well aku xmkn papa dari pagi..pastu terus sumbat burger nih..pastu keluaq balik.pastu lapaq balik..tskk..tskk ='(..naseb baek la ada nih.=.="

#4 ehh..macam kenai kan..siapakah??[saja mencipta kontrobesi]

p/s : mind u aku bukan tunangan org..
till then..sekian makaseh.

Labels:

| Written @ 3:10 PM | back to top
0 Comments ? leave me one?

0 Comments:

Post a Comment