PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




undefined~
Tuesday, April 19, 2011

dok belek-belek pic kengkawan..pic sedara-sedara depa yg kawennn..dasattt..btw.tahniah uollss..[depa suka tnya ceni..ang bila pulak??]jangan tanya soklan cepu gangsa kat aku..sebab jwpn dia..aku pon tatau..ahahaha
im juz 19-years-old teenage girl la..apa la sngt yg aku taw..masak mee kuah pon xbopa nak lepass..

well..liyana my sis demam..teruk gakla..n dengan tetibanya harini aku bangun awai gila..n gunting cili kering untuk di-blend n bawak keluaq ayam dari peti ais..[ahahaha..kucing aku pon mcm terkonpius..tapenah2 pas subuh terus p dapoq]

misi harini..nak masak paprik ayam..misi yg lain2 tuh hampir selesai..kecuali bab basuh baju..[sebab kena basuh tngan baju umi..kalo basoh pakai mesin,lingkopp].so aku nak buat semua tu laju-laju..n boleh la aku rehat n tidoq laju-laju pastu..alhamdulillahh..setakat ni semuaaaaaaaaaa dah okay..umi waled dah xmarah.yey~

okay..nak tengok katun jap.sebelum masak..kena amik feellllll dulu yaw :)

p/s : tok[jiran aku] selalu kata.."dah boleh kawen dah nih..kalau tok dulu dah 2 3 anak.."aku terkesima 2 saat seraya muka aku jadi ceni =.="..

Labels:

| Written @ 8:09 AM | back to top
3 Comments ? leave me one?

3 Comments:

Blogger PopooaMi said...

meyna xsabaq nak kawen dahhh =P

April 20, 2011 at 12:30 AM  
Blogger amalina fadzil said...

kawen kebendanya...pakwa pon xdak..ahahha

April 20, 2011 at 10:56 PM  
Blogger IFA Athirah said...

paprik ayam tu..nyam2x http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

April 24, 2011 at 7:10 PM  

Post a Comment