PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




posto..posto tengah malam..tengah pagi sebenaqnya
Saturday, April 9, 2011

okay..aku rasa tetiba ja aku ada tujuan tulis blog.kira selama nih aku tulis sebenaqnya ada SATU sebab.tapi sekarang..dah hilang sebab tu..so aku jadikan SEBAB yg nih..sebagai SEBAB AKU TULIS BLOG mulai saat,tika,waktu,hari ini..[dah berapa banyak SEBAB kat atas tuh??]abaikan..

aku rasa blog ni penting untuk aku,,sebab aku baru perasan yang semua hal-hal/kejadian/apa-apa ja yg jadi dalam hidup aku 24 /7 nie bukan aku ingat..in fact boleh jadi amnesia 2saat..[kadang-kadang la]..dahla dalam hal yg kira CRUCIAL GILA pulak..haishh..so first of all,IM SORRY ya..sebab selalu lupa macam-macam..

lagipon blog ni da ala-ala macam diari bergerak..benda yg epi,sakitkan,atau blurkan diri aku..semua ada aku tulis..dan kenkadang bila baca balik..boleh wat aku tergelak sorang2.dan kenkadang boleh jadi macam satu cara nak selesaikan masalah dalam hidup aku..sebab kalo benda tu jadi berulang kali aku dah tau cara nak overcome each and every single thing..dan kalau dah buat salah..aku harap aku xulang balik[really hope so]..so macam muhasabah diri..[kinda]

harini GIRLS DAY OUT..actually aku xberdunia sangat..dan ofcoz xramai kawan yg boleh aku ajak hangout sekali sebab semua kerja..kecuali aku.[tu sebab umi xbagi okay]..so aku selalu hangout dengan adek-adek aku..n da geng yakni kawan-kawan depa sekali..its nice to befriend with all of u..KAK MENA syg ampa lah!


harini saja aku hentam 
-KFC SNACK PLATE+CHEEZY WEDGES[feveret sampai mati kot]
-big apple donut
-kek secret recipe
-last but not least..NASIK KERABU KALE PURPLE or BIRU..perhaps..sampai sekarang xsure nasik tu kale apa..yang pasti berkale-kale

sekarang nie dok gila 
-SKINEEDS facial products [berzaman xpakai pencuci muka.siyes]
-cita korea [AUCTION HOUSE]
-kasut baru
-shawl[sebab da reti pakai loose shawl ala-ala siti nurhaliza sebelah rumah aku]
-handbag..[perhaps]
-gila jadi follower blogger lain..[sebab tetiba ja murah jari nak klik FOLLOW this blog tuh]


okay nak pi tidoq sebab esok nak pi KANGAR PERLIS dengan umi dan waled.yeyyy~nanite

p/s : amalina kuat!jauhi benda yg boleh jauhkan hang dari TUHAN..okay!lagipon kurang seket sebab untuk umi marah hang..yayayya[ayat pujuk diri sendiri].

Labels:

| Written @ 12:52 AM | back to top
2 Comments ? leave me one?

2 Comments:

Blogger Misz Jenny said...

org utara eh?

April 9, 2011 at 7:22 AM  
Blogger amalina fadzil said...

yap..utara laiii~
:e

April 9, 2011 at 11:52 PM  

Post a Comment