PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




saranghamnida!![nak amik mud korea]
Monday, March 14, 2011

apa kena minah nih??bajet org baca blog dia plakk..mulai harini tadak salam da kot..sebabbbbb..aaaa....sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb......





.................setelah 2.3 suku minit..................


MySpaceokay..okay..sebab aku rasa tadak org baca melainkan aku..ahahhahahaha.HEPI! MySpace

semenjak dua tiga menjak nih..aku asyik jadi ceni ja..MySpace..yaaaaayayayaya...sangat mengayat hati situasi aku tuh..dan tersangat la bosan sampai jadiMySpace

sure ampa suma akan buat muka ceni seraya berkata MySpace
wohooooooo...ada org tanya kahhhh??siyes kalau ada orang tanya ceni aku bagi muka nih..MySpacesebagai jawapannn kepada soklan dia yg agak mencabar minda tuh,MySpacebukan soklan tu ja bahkan soklan-soklan dia yg akan datang pon akan terjawab dengan tidak-sengajanya.. konpomm xtanya banyak macam selalu dah..MySpacehaha[lawak ja naaa..though xbopa lawak..tapa.]


isu kali nih yg bakal diutarakan..adalah..BLOG!ngeee..seriusly tadi aku ada la melawat beberapa blog yg best2 dan yang paling penting..si tuan punya blog tuh dah sumbangkan banyak info kepada cerebrum kuh yg dah berkarat..MySpacesebab lama xpi sekula bhaii..nak harap aku jadi ceni..MySpacealamatnyaaa...dalam mimpi ampa jala..sebab selalunya usaha murni aku tuh akan berakhir dengan agak tragis..MySpace..ouh..btw..MySpaceI DO MySpace READING BOOKS okay!!malangnya BUKU TEKS n BUKU RUJUKAN xmasuk senarai..ahahhahaha

salah satu info yg ku sangkakan OUTA selama nih..adalah FAKTA belaka..baru aku taw,awang-awang korea yg aku suka laksana kipas-tak-mati tuh.MySpace.rupanya PLASTIK belaka..MySpacebukan jambu betoii pon..sebab kat korea memang salah satu negara yg terkenal dengan PLASTIC SURGERY-nya..ohooooo..info tambahan plak..sebanaqnya laki-laki kat korea ni agak xsenonoh dan kenkadang tuh sampai jantina depa tuh xboleh dikenalpastii..MySpacemuntah darah gak la baca..ada yg slamber mandi bogel..MySpaceouh..ini adalah hasil bacaan dari satu blog namanya akupontakhingat.ahahhahahaha..yakni kisah-kisah benar belaka..


okay..im still joblesss..duet makin kurang sebab baru kena marah..test JPJ keta LUSA..OMG MySpace..ahahaha..saja wat terok..tapala..papa pon..aku harap..aku ok ja..lulus test jpj..+dapat permit cari kerja..[dah bajet cam amah mana hala ja nih!=.="]weyh..aku ada IC KALE BIRU NAAAA..MySpacejgn coba-coba..ahahahah..permit yg dimaksudkan adalah dari UMI dan WALED aku..ok.


harap-harap..DAPAT SUUUUUUUMMMMMMMAAAAAAA SEKALI!ganbatte ouh amalina!MySpace

Labels:

| Written @ 10:51 PM | back to top
2 Comments ? leave me one?

2 Comments:

Blogger DaYiNi said...

hehe..
akak ! akak ni...
klaka laa...
saye bace !
kant0ii sudaa ~ haha...
best entry nihh...
=)

March 16, 2011 at 10:29 PM  
Blogger PopooaMi said...

haha XD

March 21, 2011 at 1:31 PM  

Post a Comment