PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




aku sayang kau lah the ugly aki!haha
Wednesday, March 30, 2011

tudiaaaaaaaa...awai-awai pagi dah ber-entry..gila semangat blog kot[ouh..nie kesan dari xhapdet2 belog nih dan tetiba termimpi nak menulis semalam..]mohong ja.tak penah ingat mimpi apa pon sebelum nih..

tetiba ja minah ni..ehhhhhh..ROTI.PLANTA.GULA????apakahh??=__________=
-yap.baru pagi tadi..sebab makan roti planta+gula untuk kali yg kebopa entah pagi nih.dann yaaaa...aku penchenta roti planta+gula sejak aku kenai roti n planta[adala when i was 4years old la kot]..tu pon sebab tok rajen buat..haha.actually..bukan PLANTA tapi DAISY..tengokkkk..kesan iklan terhadap otak aku..suma marjerin even bukan nama planta semua aku boh planta.haha.[abaikan..xpenting]

TAG??NUFFNANG??HEARTBEAT n etc..etc..etc..APAKAH??
-yap.aku xreti langsong bab-bab nih..so kepada sesapa yg tag aku dalam post anda-anda seperti sapaakupontakhingat tuh..trimas ya!jangan kecik hati..aku baru belajaq nak tag-tag org nih..tu pon dah xjadi tag sebab xhingat nama..ahahahhahaha...[jgn amik hati naaa..]

-tetiba ada hati nk ada account nuffnang tuh..xpon heartbeat..n wutsoeva.motiff??tidak bermotifkan wang sebab dah ada menteri kewangan yakni UMI dan WALED aku..yg sentiasa menjalankan tugas dgn adil dan saksama..i herat uolls lah <3

-dan di sini aku nak tag beberapa org..yg xpenah ada kaitan dgn aku langsong rasanya..calon-calonnyaaa adalahhhhhhhhh :

  1. degawan[dalam cita susuk tuh]
  2. matluthfi90
  3. fesyenista bloggers[aku xreti eja..abaikan]
  4. domokun
  5. inianwarhadi
  6. followers
  7. aqidah nuwairah


dan dgn penuh rasa syok sendirinya jari-jari aku ni taip beberapa soklan yg mungkin ampa suma mebi akan tanya berserta dengan jawapan..pon dari otak aku gak..contohnya :

apa kaitan orang nombor 1 dengan orang-orang nombor 3?
-ouhh...ofcoz depa ada kaitan..tatau ka FESYENISTA BLOGGERS yg belambak-lambak kat malaysia ni semua cun-cun dan lawa-lawa..degawan dan mereka-mereka tu click dan mebi boleh jadi bestfren in future sebab kedua-dua mereka bergiat aktif dalam bidang kecantikan..dan mencatikkan org..selain tuh..depa memang femes.

apa hubungan diantara orang nombor 2 dengan org num 5 pulak??
-yayayaya..bukan adik-beradik..tapi yg pasti utube stars..dua-dua pandai bi.dua-dua ada great matsaleh accent.dua-dua laki. ada gaya.mutu.keunggulann.

apa fungsi orang ke 4 dalam blog nih??
-tiada fungsi..sebab nombor 4 tuh bukan orang..

apa kaitan orang nombor 7 dengan aku??
-ouh..qidah..kawan sekolah menengah aku..dan dia ada blog jugak..dan aku nak sangat tanya dia..awatlaaaa hang p boh gambaq belog aku time aku ngah modify..[sah-sah huduh piangg..tulun la tukaq pic yg sedap mata memandang seket weyh..btw trimas cita pasai aku yg xseberapa nih]i heart u too lah!

apa kaitan nombor 6 dengan nombor 7??
-ofcozz la dua-dua nih followers aku..tu ja kot..tatau la pulak kalo qidah tu awek sapa-sapa dalam ramai-ramai followers aku nih..[qidah..jgn marah naaa]

apa kaitan orang nombor 2 dengan hang amalina??
-aku nak dia jadi pakwe aku..or mebi..aku nak pakwe yg macam tu..ehhhhhh..bukan hang tamau pakwe ka??tak jadi pakwe..jadi laki teqoih ponn okay...[uwaaaaa...matluthfi..dengaq x jeritan batinkuh nih..dah high note mcm ziana zain ja nih..agak-agak sampai aussie x??sah-sah hang sedak lanie..haha]

mesti ampa tertanya-tanya..sapa AKI kan??/nie haaaaaaaa..AKI aku.ambikkkkkkk




ok dah kot..dats all..have a nice day..may peace be upon u guys!


p/s :memang selalu post apa pon jarang nak boh gambaq..especially gambaq aku.haha.misteri x?/misteri x??

Labels:

| Written @ 8:55 AM | back to top
7 Comments ? leave me one?

7 Comments:

Blogger CikNuwairah said...

aqidah nuwairah said:
tmpang gelak nah kt cni...
hahahahahahahahahahahahahahhahahaahha..
ok dah..>_<...
(penat taw..wat ayaq segelas..hee..)=p

March 30, 2011 at 3:20 PM  
Blogger amalina fadzil said...

qidah : nak ayaq apa??skyjuice amat digalakkan..baik untuk kesihatan..
ehhh..cena nak save pic mcm ampa buat letak pic belog2 n pic upu segala tuh?tekan apa?
:rainbow

March 30, 2011 at 4:04 PM  
Blogger amalina fadzil said...

This comment has been removed by the author.

March 30, 2011 at 4:05 PM  
Blogger CikNuwairah said...

aqidah nuwairah said:
skyjuice??xpe2...kt umah kmi byk..hehehe..
owh..mula2 print screnn dlu la syg ooii..
cri kt keyboard da tlis prt sc(slalu kt blah atas2 tu) pas2 paste kt paint(ikutla lpas tu nk crop ke apa ke)..pas2 simpan la dlm folder..
wahhwahhwahh..blog makin pesat membangun nmpak..maju2..heee..

March 31, 2011 at 1:43 PM  
Blogger amalina fadzil said...

kiranya print screen tu jala..trimas cik aqidah nuwairah..jasa anda dikenang..pesat amendanya ceni..dok besaq n tinggi tuh gak..ahahahahha :)

March 31, 2011 at 4:39 PM  
Blogger Sekamar Rindu said...

folo ur blog....

April 1, 2011 at 11:59 AM  
Blogger amalina fadzil said...

trimas folo :)

April 1, 2011 at 4:33 PM  

Post a Comment