PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




transformation~
Monday, February 7, 2011

whoaaa..bored enough.still xwat papa langsong..cuma wat kerja2 kat rumah yg bertimbun..calon-calonnya :

✔kemas suma bilik lam umah
✔basoh kain lam mesin
✔basoh kain yg berbesen-besen lam bilik ayaq tuh[pakai tangan sumanya.aiya]
✔sidai,angkat n lipat kaen..[2 keja yana]
✔besiang ikan untuk KUCING2 sekali ngan TUAN punya kucing,sotong n udang
✔tanak nasik,jerang air msak bebanyak..[sebab kat umah tadak filter ayaq tuh]
✔msak..arini sambai tumis ikan ja ponn..yana is a great chef,n assistant,indeed!
✔last but not least sapu n kemas satu umah rasanya..
n etc3..ta laqat nak tulih aih.. =.="

p/s : aku xla serajin tuh nak wat suma benda kt atas tu sorang2..so kami bahagi2 ikut kehendak n kemahiran
masing-masing lah.ngeee~

alhamdulillahh..segala-segalanya ok..aku ngan family,ngan tok,ngan adek2,ngan kwn2,orang ramai..hewan..bahagiaanyaaaa..rasa hidup cam teratur seket..even xwat papa..tunggula aku dapat lesen P nnti.umi tadak alasan tamo bagi aku keja lagi.heeee.ouh cakap pasai transformation..aku dah bertukar laniee..
bhahahaha..lawak gakla..i mean..cara berpakaiann..lanie tatau la napa..aku pakai jubah hitam,tudung hitam n seluaq jeans kat dalam jewla..pastu pakai kasut bum aku.with pinky socks.dasatt..but its juz nice la..bagi aku la..tatao bagi owng len..aku nak abaya lagi..or jubah..or wutsoeva yg sewaktu dengannya..KALE HITAM..at least kalo nak berkala-kala seket pon biq seket2 dahla..yg pasti TANAH or BASE mesti HITAM..waled aku kata da mcm balik dari iraq ja..nk wat cena.dah aku jnis suka hitam ja..uwawawa..





tadaaaaa.bhahaha..xdak full pic sebab tadak sapa nk snap pic aku.bahhahahaha..time nih aku p kenduri kt sg limau yan..cuma aku waled n umi ja.yana n ikah xikut.sbb depa da test QTI moto..for me,its juz nice.hitam..mokcik2 tu dok tnya,'tak hangat ka cekk'..aku katala..ok ja..kaen jubah 2 bukan jenis panas n ta tebai sngt..tp xjarang la..aku ngah survey jubah2 xpon abaya yg cun2..tatao nk cari ktna.suma xbekenan.haqu aih..lagi satu.I NEED A NEW BOOK..xpon NOVEL..mcm ramlee awang mursyid ka..xpon komik gempak starz ka..xpon novel sejarah islam tuh..pasai saidina ali n sultan muhammad al-fateh..suka sngt3..

♥ montel,i mish u lah
♥ thir az,mish u da most gakk..bila nk on9??
♥ kepada suma yg jadi PENGIKUT blog aku yg xseberapa nih..makaseh ouh!jasa anda dikenang..

Labels:

| Written @ 4:56 PM | back to top
2 Comments ? leave me one?

2 Comments:

Blogger AtHiRaH AzLaN aka RiTa NaLZa said...

mel f..hahahahha...u pnya waled lwk laa...mmg ala2 bru blik dr iraq..hahah..
btw..very good of u laa...i tk berubah lg smpai skrg....huhuhuhuhuhuuh...

misss uuuu!!!

February 12, 2011 at 6:12 PM  
Blogger amalina fadzil said...

mish u too ouh!tetiba ja nk pakai cm 2.comey kan??
bahhahaha..
u,i nak tnya cena u wat application yg mcm komen 2??
yg ada WHOAA,hahahha,hek eleh segala tu??cena?

February 13, 2011 at 5:12 PM  

Post a Comment