PROFILE

My name is amalina & is currently in my sweet 19. I hate outdoor activities but enjoy main boyan atas bukit. nutin particular.bakal pelajar uiam.kuliah undang-undang shariah insyaAllah.


CHATS


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage




bahasa utara depa best!! n comell..
Monday, February 21, 2011

assalamualaikum..

nie entry terbaru.kurang kasih sayang punya version..sebab dengan jelas dan terang tayah pakai lampu kalimantang lagi..semua orang yg ada dekat2 sini boleh nampak kesuraman..kemuraman dan segala ke-an yang terjadi kat aku..2 3 hari ni..[jiwa kacau..tp makan lalu lagi naa]..tottttt~pause right there.tapi segalanya berubah tatakala aku menonton video depa-depa nih..dah nama pon versi kurang kasih sayang..so..tengok sorang2 jala..ala utube jala..tayah beli tiket kt panggong..n da best part is..FREEE..hepi.ngee~

video yang berjaya merubah mood aku 360 darjah adalah :

http://www.youtube.com/user/matluthfi90

http://www.youtube.com/user/IniAnwarHadi





komen : yayayaya..agak logik dan relevan..yg pasti aku xberhenti gelak..xpaham napa




komen : agak memberi inspirasi untuk aku menghabiskan sisa-sisa cuti kuh.walaupun bukan cuti sekolah.

p/s : tetiba aku rasa kalau pi tolong toksu aku tanam nenas adalah satu pekerjaan yg membahagiakan..tetiba ja.ouhh relakan la wahai hati..bukan ladang orang..ladang family awk gak..nak malu apa.haishh =.="






komen : telah membuatkan aku terkesima dan terskema jugak..btw..TERBAEK LAH~


perubahan pada mood : ouh.walaupun kejap ja..tapi tetap bahagia..im still jobless =.=".tp title tu akan berubah bila aku balik kampung nanti..[tetiba ja memasang niat untuk jadi penanam nenas ka nanas yg berjaya..bahhahahahaha].dan sudah tentu kerja tu bukan versi kurang kasih sayang..sebab ada partner yakni si rajin..LIYANA..yang sekarang ni tengah sibuk di dapur..dia da terjerit-jerit dah tuh..so till then..tata~

Labels:

| Written @ 2:32 PM | back to top
0 Comments ? leave me one?

0 Comments:

Post a Comment